Categorieën

Contact

Zelfbroodbakken.nl
Tel: 0411 67 45 13
Email: info@zelfbroodbakken.nl

De handelsnaam van ons bedrijf is: V.O.F. van Stekelenburg
Onze domeinnaam is: www.zelfbroodbakken.nl

Ons vestegingsadres:
De Boxtelsche watermoolen
Molenstraat 116
5281 JS Boxtel

Openigstijden:
Maandag GESLOTEN
Dinsdag, woensdag, donderdag, vrijdag en zaterdag OPEN van 09:00u tot 17:00u

KVK nummer: 16076883
BTW nummer: NL 804110633B01

Retourneren en Klachten

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft.
Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven.
Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch.

Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken
en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.
Onze gegevens:

Zelfbroodbakken.nl
De Boxtelsche Watermoolen
T.a.v.: Retour-klachtafhandeling
Molenstraat 116
5281 JS Boxtel
Nederland

Tel.nr.:  0411-674513

Email: info@zelfbroodbakken.nl

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.
Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Zelfbroodbakken.nl bij is  aangesloten.  Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevedigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).

Retourneren kan onder de volgende voorwaarden:

Het product mag niet door u aangewend of beschadigd zijn; het product mag geen gebruikssporen of uiterlijke veranderingen vertonen.
U mag het product slechts in die mate uitpakken en gebruiken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of u het product wenst te behouden.
Uit hygiënische en veiligheids- overwegingen kunnen wij géén geopende retourgoederen accepteren.
U stuurt het artikel op eigen kosten terug. Ongefrankeerde retourzendingen worden door ons niet geaccepteerd, kosten hiervoor komen dan ook voor rekening van de verzender.
U dient artikelen die worden teruggezonden, indien mogelijk in de originele verpakking en in een zo oorspronkelijk mogelijke staat van het product met bijsluiting van een kopie van de factuur en een duidelijke omschrijving van de klacht aan.

Artikelen zonder kopiepakbon worden niet in behandeling genomen.

Zendingen onder rembours worden niet geaccepteerd.

Zelfbroodbakken.nl brengt geen kosten in rekening wanneer een zending wordt geretourneerd, wel wordt na het ontvangen van de retourzending, de zending gecontroleerd. Als de goederen of de verpakking incompleet of beschadigd zijn zullen hiervoor kosten in rekening worden gebracht aan de koper. Deze kosten worden dan in mindering gebracht aan het te restitueren bedrag. Restitutie van het orderbedrag geschiedt binnen 14 dagen na het ontvangen van de retourzending en is alleen mogelijk via een bancaire of girale overboeking. Indien een bestelling niet binnen 30 dagen na bestelling bij de koper is afgeleverd heeft de koper het recht de bestelling te annuleren. Dit geldt niet wanneer er afwijkende levertijden besproken zijn.

Voorwaarden:

De koper heeft het recht op een afkoelingsperiode van 14 werkdagen na levering van de goederen. Dit betekent dat de koper de goederen binnen deze periode mag retourneren naar Zelfbroodbakken.nl. De verzendkosten en de risico’s die hiermee gepaard gaan, zijn voor de koper. Wanneer de koper goederen retour wil zenden, moet dit vooraf gemeld worden (gelieve binnen 2 dagen na ontvangst pakket), zodat wij hiervan op de hoogte zijn.

De ondernemer vergoedt alle betalingen van de consument, exclusief leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij de ondernemer aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. De ondernemer gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode.

Klachtenafhandeling

Bij Zelfbroodbakken.nl draait alles om tevreden klanten, mocht u onverhoopt toch een slechte ervaring hebben met onze service verzoeken wij u om ons via email te informeren. Bij Zelfbroodbakken.nl streven we ernaar om ingediende klachten binnen twee werkdagen te beantwoorden. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, wordt door zelfbroodbakken.nl binnen de termijn van 14 dagen geantwoord met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer u een meer uitvoerig antwoord kan verwachten.

Bezorging en Betaling

Al onze producten worden binnen Nederland bezorgd door Myparcel. De producten worden op elk adres bezorgd.

Verpakking:

Wij proberen zoveel mogelijk onze dozen te hergebruiken en het verpakkings materiaal tot een minimum te beperken. Onze pakketten worden voor veilige verzending opgevuld met 100% gerecycled papier.

 

Levertijden:

Indien u uw bestelling voor 16.00 uur heeft geplaatst, wordt deze binnen 2 a 3 werkdagen verzonden. Wij verzenden onze pakketten op woensdag, donderdag en vrijdag. De pakketten zijn via Track & Trace te volgen. De code hiervan wordt aan u toegezonden.

 

Betaling via overboeking:

Betaalt u via overboeking houd er dan rekening mee dat dit langer duurt (2/3 dagen) dan een gewone ideal of creditcard betaling. Uw bestelling word pas verstuurd als de betaling verwerkt is.
 

Verzendkosten Nederland :

De bezorgkosten per bestelling bedragen:

     
Tot 28 kg € 6,20  
Boven de 28 kg? Toeslag     
     

Alle prijzen op de webwinkel zijn inclusief BTW
 

Achteraf betalen:

Bij Zelfbroodbakken.nl kunt u helaas niet achteraf betalen.

 

 

Klachten

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@zelfbroodbakken.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Zelfbroodbakken.nl
Wij gebruiken cookies om het bezoek te meten, we slaan geen persoonlijke gegevens op.